dan staat de tijd …

door tomvanryckeghem

Ik start deze blog omdat ik al wat ons de komende tijd overkomt een plekje wil geven. Omdat ik alles even op een rijtje moet zetten. Voor mezelf, maar vooral voor het meisje waar ik al meer dan 12 jaar mee samen ben.

Haar naam is Hanne- lore en ik vind haar fantastisch. We delen al meer dan 12 jaar heel ons leven en onze liefde met elkaar. De tijd gaat snel. Het lijkt gisteren wel, de dag waarop ik naast haar mocht zitten in de studie. Ze hield van Granny koekjes.. en ik ook… en dat wist ze.  Tijd ging voorbij. Ik veranderde van school, en zag haar niet meer. Op een dag kreeg ik een telefoontje, we spraken af, we kregen verkering. We gingen studeren. Zij in Gent, ik in Torhout… We studeerden af, we gingen samenwonen, we kochten een huis, we huwden, we kregen een zoontje, .. en binnenkort krijgen we nog een zoontje.

Het leven gaat snel.. Als een trein, een vliegtuig, een razende machine, vooruit, snel, go…

En plots.

staat de tijd

STIL.

_MG_7124