door tomvanryckeghem

Woensdag twaalf december 2012. Ik ben niet onmiddellijk bijgelovig maar als ik dan vandaag een wens mag doen, dan ga ik ga ik voor  jouw genezing en onze toekomst.

Vandaag plaatsten ze de katheter. De enige toegang tot de zwarte soldaatjes in je bloed. Het is de start van onze strijd tegen deze miezerige mannetjes.

De mensen op de isolatie-afdeling verdienen meer en meer een plekje in ons hart. Ze nemen tijd en luisteren, vertellen wat ze weten en wat we kunnen verwachten. Er staat een monitor bij jou die elke dag eventjes aanligt en ons je hartje laat horen. Harde realiteit  verdwijnt eventjes door je sterke hartje  dat  supersnel tekeergaat.

Leon kwam op bezoek. Ik zag hoe jullie ogen straalden lieve schatten.

Liefde is alles.. wat er blijft wanneer de rest verloren is. Dat zingt Bart Peeters en hoe meer ik het hoor, hoe meer ik het geloof.

12123

1212,2

1212,0

12124

