Zondag

door tomvanryckeghem

13U55… je slaapt en ik zit naast je. Het is stil. Doordat er zomaar niemand in de gang kan hoor je geen stappen, gebabbel,  ….
Je handen liggen op je buikje dat ons kindje draagt. Morgen krijg je de eerste chemo-injectie, woensdag een zakje.
6Weken… waarvan 1week bijna is weggetikt. Ik ben bang voor wat nog moet komen.
Straks komt Leon… ik kijk er naar uit. 
Zondag was normaal stapdag.  Een wandeling in Ieper, kerstmarkt doen, … tijd voor elkaar maken in ons drukke leventje. Een dag waar we naar toe leefden en die altijd te snel voorbij was. Soms wilde je naar Slots… en eigenlijk waren er dingen die ik liever deed. Nu zou ik 6 weken met je in Slots willen wandelen. 
Deze week is de meest chaotische in mijn hele leven… ik zit op een achtbaan Wervik -Roeselare… 
Laat ons hopen dat alles terug komt zoals het voor vorige vrijdag was.

