happy birthday

door tomvanryckeghem

Gelukkige verjaardag liefste schat van me! Wen en Tom zongen gisterenavond via skype dit nummer voor jou. Ze zongen eerder voor ons, op onze huwelijksdag. Het zijn niet alleen topmusicanten maar erg warme mensen! Uit m’n hart, Merci!

Ik wens jou,  mijn topmadam met Pit een gelukkige verjaardag toe. Niet enkel vandaag, want vandaag is hoe je het keert of draait niet de dag die je anders hebt wanneer het je verjaardag is.

We zitten niet aan tafel in een restaurant, en we zitten niet in de tearoom met een taartje en gebak.

Weet je wat wel hetzelfde is? We zijn samen! En of dat nu in het poepchique restaurant Chez Jean is, of in je kamer in het ziekenhuis, we BLIJVEN SAMEN!

Die dingen keren wel terug, dat restaurant loopt niet weg, integendeel, de kok zoekt zijn  beste ingrediënten samen om je, wanneer je beter bent, te verrassen met en topgerechtje.

Liefde, familie, genegenheid, dat verlies je niet zomaar. Dat zijn de gouden soldaatjes in ons hart die mee ten strijde trekken op deze grote tocht.

De laatste 7 weken waren om u tegen te zeggen. Ze deden onze gedachten en emoties slingeren van hoog naar laag, ze deden ons wenen, janken, schreeuwen, zwijgen, maar weet je wat ze ook met ons deden?  Ze deden ons beseffen dat we niks zijn zonder elkaar, dat we verdikke een hecht gezin vormen. Ze deden mij alvast beseffen dat je mijn dierbaarste bezit bent.

Gelukkige verjaardag liefste schat van me! We raken hierdoor!

