vandaag

door tomvanryckeghem

260202     

260203

260201

Vandaag zouden we iedereen uit ons adresboek opbellen met het heuglijke nieuws. Vandaag zouden we Champagne drinken. Vandaag zouden de broer en de mama, de opa’s en de oma’s, de meme’s en de pepe’s, de tantes en de nonkels,  je allemaal om het eerst eens willen vasthouden. Vandaag zou ik me druk maken dat de geboortekaartjes zo snel mogelijk in druk moeten gaan. Vandaag zou ik 2 weekjes vakantie nemen.

Vandaag kijken we je dolverliefd aan. Vandaag zetten we alles eens op een rijtje. Vandaag kijk ik naar de mooiste vrouw op deze wereld. Vandaag vragen we ons nog altijd af waarom dit zo moet zijn. Vandaag denk ik aan wat zou gebeurd zijn moest ik de telefoon niet opgenomen hebben. Vandaag geven we je kusjes.Vandaag  fluisteren we in je oortje je dat je een mooie jongen bent. Vandaag kan broer niet van je blijven. Vandaag laat je protjes. Vandaag heb ik jullie lief.

Proficiat liefste schatten van me. Jullie zijn mijn grootste helden!

en tenslotte: Vandaag bedank ik iedereen die ons  hierheen gidste. Zonder jullie hulp waren we verloren gelopen.

x

