door tomvanryckeghem

280201We leefden samen ons zorgeloze leven en dachten soms dat we zorgen hadden. Jij was jij. Een frivole dame met pit, veel pit. Je leven was één en al vuur. Je raasde op een fantastische manier door het leven. Ik was ik, en je liet me zijn wie ik was. We raasden soms zo snel dat we vergaten dat kleine dingen groots waren.

Winkeltjes, marktjes, caféetjes, tetteren, kwebbelen, kooplust, restaurantjes, gezelligheid, decoreren, zwemavonden, meidenweekends, cursussen, lesgeven aan stoere jongens, zorgen voor je schatten, liefhebben, mama , prachtvrouw, the one and only, kokkerellen, kleur, dulle tante , schoonheid, mooie kleren, paars, (veel) geld uitgeven, lekker eten, puur, vrolijk, rusteloos, bang om ziek te worden, je moeder als beste vriendin, relativeren, voor iedereen goed willen doen, jezelf soms wegcijferen, …

Een marktje, vakantie,  Dordogne… een kleurrijke kettingdame, een fantastisch moment.

Ik weet dat we morgen weer evenveel gaan genieten.  Anders dat is zeker. Misschien Bewuster of  meer naar de essentie. Wat we nu meemaken zal ons leven toch wel wat veranderen. Ik hoop in de goede zin, want  je verdient het om opnieuw te mogen zijn wie je gisteren was.