door tomvanryckeghem

 

We wandelen door de gasthuisbossen… ik weet nog hoe ik vorig jaar dacht aan stappen met een viervoeter. Hij waait naast me nu, zonder leiband en schijnbaar dolgelukkig.
Het is een ferm beest. Hij groeit aan een tempo waarvan ik me afvraag hoe hij er volgend jaar zal uitzien. Hij heeft bakken energie en van voeten vegen heeft hij nog geen kaas gegeten. Maar los van dat is hij een deel van ons gezin geworden.
Ik ben soms ongerust over hoe Leon met hem omgaat. Het ene moment zijn het makkers voor het leven en het andere moment weet ik niet waar de grens vriend-hond ligt. Maar goed…

Gisteren stuurde D-artagnan me een eerste ontwerp toe. Het voelt goed om dit proces uit handen te kunnen geven. Hun ontwerp zit top!

Weet je nog dat ik hoopte op een tentoonstelling?
Dinsdag had ik een afspraak met Steven, Cultuurbeleidscoördinator van stad Wervik. We mailden elkaar verschillende keren de afgelopen jaren. Hij beloofde toen de sint janskapel…
Toen hij begon over volledige financiering van de tentoonstelling wist ik niks te zeggen. Er is ook hier 5000 euro budget!
Concreet staat ze vandaag vast op februari 2015 en wil het boek tegelijk lanceren.
To be continued…